Višejezične predstave Tetarske Laboratorije Treće Beogradske Gimnazije/Multi Lingual performances of Theatre Laboratories of Third Belgrade Highschool
SUMRAK BOGOVA
Igraju:
Članovi Teatarske laboratorije Treće gimnazije u Beogradu, odeljenja germanistike
Režija, koreografija,dramaturgija: POD Teatar
Supervizor: prof Maša Polilo
(Predstava je nastavak i deo aktivnosti PASCH Projekta)
Meditacija br. 1: ZAPITANOSTI - INTERROGAZIONI
Igraju:
Članovi Teatarske laboratorije Treće gimnazije u Beogradu,
odeljenja italijanistike i studenti beogradskog univerziteta
Režija, koreografija,dramaturgija: POD Teatar
Projekat „Teatarska Laboratorija" ima za svrhu korišćenje Teatra kao didaktičkog sredstva i metoda koji omogućava studentima usvajanje kreativnog jezika, tehnika i komunikacionih principa Teatra, stvarajući u isto vreme posebno plodno polje za usvajanje neuobičajenih metoda učenja i produbljivanja tema od posebnog interesa sa ljudskog i naučnog stanovišta.
Na ovaj način Teatar postaje direktno sredstvo Ličnog Razvoja mladog čoveka, dajući mu ujedno mogućnost praktičnog, aktivnog otkrivanja i življenja smisla, duha i duše jednog jezika.
Jezik nije samo instrument komunikacije.
Jezik nije samo reč.
Jezik je i Misao i Akcija.
Zbog toga, značenje reči je mnogo dublje i direktno važno za razumevanje
suštine i duše ljdskog bića.
Veliku zahvalnost dugujemo Trećoj Gimnaziji u Beogradu i direktorki Dragani Vasić, KC REX, MZ Dedinje.
photo: Marko Kažić
Članovi Teatarske laboratorije Treće gimnazije u Beogradu, odeljenja germanistike
Režija, koreografija,dramaturgija: POD Teatar
Supervizor: prof Maša Polilo
Projekat „Teatarska Laboratorija" ima za svrhu korišćenje Teatra kao didaktičkog sredstva i metoda koji omogućava studentima usvajanje kreativnog jezika, tehnika i komunikacionih principa Teatra, stvarajući u isto vreme posebno plodno polje za usvajanje neuobičajenih metoda učenja i produbljivanja tema od posebnog interesa sa ljudskog i naučnog stanovišta.
Na ovaj način Teatar postaje direktno sredstvo Ličnog Razvoja mladog čoveka, dajući mu ujedno mogućnost praktičnog, aktivnog otkrivanja i življenja smisla, duha i duše jednog jezika.
Jezik nije samo instrument komunikacije.
Jezik nije samo reč.
Jezik je i Misao i Akcija.
Zbog toga, značenje reči je mnogo dublje i direktno važno za razumevanje
suštine i duše ljdskog bića.
Veliku zahvalnost dugujemo Trećoj Gimnaziji u Beogradu i direktorki Dragani Vasić, KC REX, MZ Dedinje.
Нема коментара:
Постави коментар